Vinkki etureisitreeniin ja tämän päivän aamupala

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Oon treenannut salilla nyt melkein 3,5 vuotta ja kokeillut vaikka mitä tekniikoita (aloitin tän kokeilemisen jo vähän turhan aikaisin, köh köh, ilman sitä perusteiden rakentamista), mutta rest-pause –sarjoja en oo muistaakseni aiemmin tehnyt.

Oon nyt tehnyt tällä viikolla rest-pause sarjoja useammassakin liikkeessä ja eilen tuli aika sairas päähänpisto. Tää on varmaan monelle jo ihan peruskauraa, mitä tein, mutta mulla itselläni etureisien maitohapot tuntuu kaikista kamalimmalta ja kunnon pumppisettien tekeminen on ihan suoraan jo masokismia.

Tein polven ojennusta etureisille koneessa 10 sarjaa, 20 sekuntia per työsarja ja ainoastaan 10 sekuntin tauot sarjojen välissä. Aikaa meni rapiat 5 minuuttia ja missään vaiheessa etureidet ei oikeen päässeet lepäämään, koska ala-asennossa ”levätessä” etureidet oli venytyksessä ja se kipu vaan yltyi levossa. Aika kauan sai keräillä itteensä, ennen kun pääsi kävelemään pukkariin. Suosittelen tekemään tämmösen treenin loppuun. 🙂

Sitten tämän päivän aamupalaan. Tein proteiinipannareita ja paistettuja omenalohkoja vaahdotetulla kookoskermalla (jälkeenpäin tajusin, että kuvakin ois ollut kiva…). Maku sopii täydellisesti syksyyn. 🙂

Proteiinipannareihin tuli:
2 kananmunaa
2 valkuaista
20g M-nutrition Protein Pudding (maku Brasilian vanilja), tähän käy hyvin myös vaniljan makuinen heraproteiinijauhe
25g kaurahiutaleita
loraus makeuttamatonta mantelimaitoa
kardemummaa
kanelia
ripaus ruususuolaa

kookosöljyä paistamiseen

Miksaa kaikki ainesosat yhteen ja paista pienessä määrässä kookosöljyä keskilämmöllä pannulla!

Omenalohkot kookoskermalla:
2 isohkoa omenaa
kanelia
kardemummaa
loraus mantelimaitoa

reilu 0,5 dl kookoskermaa

Paista lohkotut ja maustetut omenapalat pannulla mantelimaidossa pehmeiksi ja tarjoile vaahdotetun kookoskerman kanssa.

Leea V.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta